Plata si Livrarea

Incercam sa raspundem la eventualele semne de intrebare pe care le-ati putea avea. In cazul in care nu gasiti raspunsul mai jos, ne puteti contacta la telefon sau pe email.

Trimiteti in orice localitate din tara?

DA! Absolut oriunde in tara, unde poate ajunge  curierul.

Transportul se face prin servicii de curierat rapid iar taxele de transport si gratuitatile sunt valabile doar in aria de acoperire a firmelor de curierat. (Fan Courier sau Urgent-Cargus)

Atentie!!!
Pentru localitatile care figureaza la firmele de curierat cu Km suplimentari, comanda se trimite doar daca clientul accepta plata  transportului suplimentar.

*Pentru clientii care fac retur, cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra. 

 

Cum se face plata?

  • RAMBURS (plata la livrare)
    Pretul total al coletului se va achita agentului de curierat rapid, in momentul primirii produselor.
  • OP (Ordin de Plata)
    Dupa validarea telefonica sau pe email a comenzii puteti sa faceti plata in contul pe care il primiti pe email in momentul in care ati finalizat comanda.

*Pentru comenzile care nu depasesc suma produselor de 50 lei, ne rezervam dreptul sa solicitam achitarea prin transfer bancar sau plata online cu cardul. (Rata retururilor pentru aceste comenzi de valoare mica este mare si de aici aceasta restrictie)

 

Cat dureaza livrarea?

Termenul de procesarea si livrarea a comenizilor poate varia intre 48 – 120 ore*, in functie de fluxul comenzilor si de firmele de curierat. *Termenul este valabil pentru produsele existente in stoc la momentul procesarii comenzii si este garantat doar in masura obligatiilor contractuale asumate de firma de curierat. Termenul curge din momentul confirmarii de expediere a comenzii. Pentru localitatile greu accesibile, aflate in afara ariei obisnuite de livrare a curierilor, termenul de livrare se poate extinde in unele cazuri cu 24h-48h.

In momentul expedierii veti primi o notificare automata pe e-mail. *Aceste intervale de timp nu se aplica comenzilor plasate in cursul weekend-ului, procesarea acestora facandu-se in ordinea plasarii lor. Transportul se face prin servicii de curierat rapid (Fan Courier sau eCourier) iar taxele de transport si gratuitatile sunt valabile doar in aria de acoperire a firmelor de curierat.

Atentie!!! Tinand cont de situatia actuala cauzata de COVID19 si de restrictiile aferente, este posibil ca perioada de procesare si livrare a comenzilor sa dureze mai mult decat este mentionat anterior. Atat noi, cat si firmele de curierat, facem tot posibilul ca livrarea produselor sa se realizeze in cel mai scurt timp, apeland la intelegerea si bunavointa clientilor nostri. Multumim!

Comenzile care nu au datele de expeditie si facturare corecte (adresa, numar de telefon, email) pot suferi intarzieri de livrare. Aceste comenzi se vor procesa abia in momentul in care clientul ne pune la dispozitiei informatiile reale.

*Pentru clientii care fac retur, cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra. 

 

Transportul se face prin servicii de curierat rapid iar taxele de transport si gratuitatile sunt valabile doar in aria de acoperire a firmelor de curierat.

Cat costa livrarea?
Costul transportului este suportat de catre client, in Bucuresti indiferent de modalitatea de plata (Plata la Livrare, Transfer Bancar sau Plata cu cardul) :

  • Curier in tara (Plata la Livrare) – 15 lei
  • Curier in tara (Plata Online cu Cardul sau Transfer Bancar) – 15 lei
  • Curier Bucuresti – 10 lei

Pentru comenzi mai mari de 100 RON, transportul este gratuit ( In cazul comenzilor online aveti posibilitatea sa optati pentru transport gratuit).

Nota: Nu suntem responsabili pentru intarzierea livrarii comenzilor cauzata de factori externi: conditii meteo extreme, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari stradale sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica firmele de curierat rapid sa livreze intre 24 – 72 de ore, fapt pentru care Longeviv.ro nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Deteriorarea coletelor in timpul transportului:

In pofida ambalarii corecte si riguroase, de natura a preveni incidentele in timpul manipularii si livrarii coletelor, pot interveni situatii in care integritatea coletelor este afectata.

IMPORTANT ! In cazul in care primiti coletul prin curierat rapid si observati o deteriorare a ambalajului, va rugam sa refuzati coletul si sa solicitati agentului sa intocmeasca un proces verbal! Este singura  modalitatea prin care se pot solicita despagubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor in timpul transportului. Reclamatiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat!